„Europejski Fundusz Rolny na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich: Europa inwestująca w obszary wiejskie”.

Operacja mająca na celu zakup nowoczesnych technologicznie urządzeń do badania mleka oraz pakowania sera i proszku serwatkowego w Spółdzielni Mleczarskiej Ryki, co przyczyni się do innowacyjności procesu, współfinansowana jest ze środków Unii Europejskiej w ramach poddziałania „Wsparcie inwestycji w przetwarzanie produktów rolnych, obrót nimi lub ich rozwój” Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014–2020.

28.04.2016
Ruszyła nasza kampania w mediach ogólnopolskich

25 kwietnia ruszyła nasza kampania w mediach ogólnopolskich. Trzonem kampani są spoty reklamowe w telewizji i radiu. Pod wspólnym hasłem „Sery z Ryk od 90 lat na polskich stołach” – spoty emitowane są w głównych stacjach ogólnopolskich: TVP i TVN oraz kanałach tematycznych.

15 i 30 – sekundowa wersja pojawia się przed najpopularniejszymi programami, także w czasie tzw. prime time. Z kolei 8 – sekundowy billboard sponsorski jest emitowany bezpośrednio przed i po wybranych programach. Poniżej zamieszczamy trzy dokumenty pokazujące rozłożenie spotów reklamowych na poszczególnych kanałach telewizyjnych (w pierwszych 10 dniach).


Naszej kampanii towarzyszą także spoty w radiu. Tu swoich głosów użyczyli cieszący się dużą popularnością, Agnieszka Czekańska i Zbigniew Dziduch. Równolegle z nowymi reklamami w telewizji i radiu startuje także szeroka kampania w prasie, kinach, na billboardach oraz w social media.

Polski
English