Pyszne przepisy i nowe produkty w kampanii SM Ryki - SM Ryki

„Europejski Fundusz Rolny na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich: Europa inwestująca w obszary wiejskie”.

Operacja mająca na celu zakup nowoczesnych technologicznie urządzeń do badania mleka oraz pakowania sera i proszku serwatkowego w Spółdzielni Mleczarskiej Ryki, co przyczyni się do innowacyjności procesu, współfinansowana jest ze środków Unii Europejskiej w ramach poddziałania „Wsparcie inwestycji w przetwarzanie produktów rolnych, obrót nimi lub ich rozwój” Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014–2020.

31.03.2022
Pyszne przepisy i nowe produkty w kampanii SM Ryki

Nowe produkty w SM Ryki

W ramach kampanii prezentowana jest szeroka oferta SM Ryki — sery dojrzewające, sery o prostym składzie, w blokach, w kostkach i w plastrach. Pyszny smak i jakość to jedne z najważniejszych cech, którymi kierują się konsumenci przy wyborze produktów spożywczych, dlatego szczególnie eksponowane są Rycki Edam, uhonorowany znakiem Jakość Tradycja, oraz Rycki Koneser, ser dłużej dojrzewający o wyrazistym, lekko pikantnym smaku i prostym składzie, do produkcji którego użyto tylko 3 składniki: sól, mleko i kultury bakterii. Do rodziny ryckich produktów dołączyły też Ser Rycki Tarty Mix oraz Masło Ryckie Exclusive, które są reakcją na zapotrzebowanie klientów.

Przyjemne z pożytecznym

Według najnowszych badań, jedną z 10 najwiekszych pasji Polaków jest gotowanie. Przeciętne gospodarstwo domowe spędza aż 14 godzin tygodniowo na przygotowywaniu posiłków. Dlatego obserwując te trendy, SM Ryki w ramach kampanii przygotowała niespodziankę dla tych, którzy lubią kuchenne eksperymenty. Powstało wiele autorskich przepisów, które zabierają konsumentów w kulinarną podróż, gdzie tradycja łączy się z pomysłowością. Produkty z Ryk znakomicie wpisują się w wiele rodzajów potraw nadając im niepowtarzalnego charakteru.

Zobacz oryginalne i proste przepisy przygotowane specjalnie do tej kampanii:

Telewizja, internet i content marketing

Kampania jest realizowana w TV oraz Internecie. Na szklanym ekranie zobaczymy billboardy sponsorskie, a w ramach tzw. product placementu produkty SM Ryki „wystąpią” w roli bohaterów audycji „Przepis dnia”. To program emitowany w najlepszych godzinach oglądalności na antenie TVP2, gdzie pokazywane są najlepsze smaki i oryginalne przepisy, prezentowane w różnych odsłonach przez znakomitych kucharzy.

Działania w internecie skupiają się na obecności w social mediach, reklamach w sieci Google oraz na głównej stronie onet.pl. Uzupełnieniem działań jest współpraca z influencerami zajmującymi się kulinariami, którzy przygotują swoje oryginalne przepisy z ryckimi produktami.

Kampania ma charakter content marketingowy, co oznacza, że dostarczamy klientowi poszukiwanych przez niego użytecznych treści, jakimi niewątpliwie są przepisy. Taka formuła kampanii pozwala na zaprezentowanie produktów i ich zalet w naturalnym kontekście użytkowania, czyli w przygotowanych potrawach.

Poznaj nowe produkty

W ramach kampanii prezentowane są dwa nowe produkty, jakie SM Ryki oferują swoim klientom — Masło Ryckie Exclusive oraz Ser Rycki Tarty Mix. Stanowią one uzupełnienie bogatej oferty firmy. Poniżej przedstawione są opakowania tych produktów oraz ich walory.

Masło Ryckie Exclusive — NOWOŚĆ

  1. Masło Ryckie Exclusive — Ekstra 82% tłuszczu
  2. Źródło witamin A, D, E, K
  3. Świetnie się smaruje
  4. Ryckie masło Exclusive to powrót do smaków dzieciństwa
  5. Doskonałe na co dzień i na święta

Ser Rycki Tarty Mix — NOWOŚĆ

  1. Tarty idealny do sałatek, pizzy, zapiekanek
  2. Mix najlepszych ryckich serów
  3. Idealna gramatura do jednej potrawy
  4. Praktyczne opakowanie — otwierasz–zamykasz, kiedy zechcesz
Polski
English
PROW 2014–2020
ryckiedam.eu
Laureat
„Marka Lubelskie”