Proteinowa nowość wśród serów w jesiennej kampanii SM Ryki - SM Ryki
Proteinowa nowość wśród serów w jesiennej kampanii SM Ryki
04.11.2022
Proteinowa nowość wśród serów w jesiennej kampanii SM Ryki

W ramach nowej kampanii, która ruszyła 1 października w TV oraz Internecie, prezentowane są trzy produkty SM Ryki — ser dojrzewający Rycki Maasdam w opakowaniu flow pack, Masło Ryckie Exclusive o kremowym smaku oraz absolutna nowość na rynku produktów proteinowych — ser w plastrach Active Protein Plus!

Narzędzia użyte w kampanii

Kampania jest realizowana głównie w oparciu o TV oraz Internet. Na szklanym ekranie możemy zobaczyć billboardy sponsorskie, natomiast w ramach product placementu — produkty SM Ryki „wystąpiły” w roli bohaterów audycji „Przepis dnia” oraz „Okrasa łamie przepisy”. Są to programy kulinarne emitowane w najlepszych godzinach oglądalności na antenie TVP1TVP2, gdzie pokazywane są oryginalne przepisy, prezentowane w różnych odsłonach przez znanych i cenionych mistrzów kuchni — Jolę Kleser oraz Karola Okrasę.

Działania w Internecie skupiają się na obecności w różnej formie w social mediach — Facebooku, Instagramie i YouTube oraz na głównych stronach portali opinii: onet.pl, wp.pl oraz gazeta.pl

Posty, spoty czy banery reklamowe kierują zainteresowanych konsumentów do:

Strona Active Protein Plus

Internet jest miejscem, gdzie osoby aktywne najczęściej poszukują informacji niezbędnych do stworzenia planów treningowych oraz odpowiedniej diety. Dlatego wejściu na rynek sera Active Protein Plus towarzyszy strona, gdzie konsumenci mogą znaleźć pogłębione informacje o produkcie, tabelę wartości odżywczych z wyróżnionymi atrybutami oraz bazę wiedzy, w ramach której specjaliści ze świata sportu oraz dietetyki przygotowali 20 artykułów dla osób zaczynających swoją przygodę ze sportem oraz tych bardziej zaawansowanych. Na stronie znajdują się nowoczesne i interaktywne rozwiązania:

  • obrotowa kostka z najważniejszymi cechami produktu
  • dynamiczny spot promocyjny
  • głosowanie na ulubioną wersję opakowania Active Protein Plus

Aktywni na Serio!

Według badań Ministerstwa Sportu i Turystki, blisko 40% Polaków regularnie podejmuje aktywność fizyczną. Rezultatem tego jest poszukiwanie przez nich produktów spożywczych, które dostarczą im potrzebnych składników w ich codziennej diecie. Produkt Active Protein Plus świetnie wpisuje się te oczekiwania, a także w prowadzoną od lat akcję Aktywni na SERio. Jej celem jest wsparcie osób aktywnych fizycznie i propagowanie zdrowego życia w zgodzie z naturą. Co roku SM Ryki jest sponsorem wielu wydarzeń biegowych, zawodów balonowych oraz spływów kajakowych i wielu innych aktywności sportowych.

Active Protein Plus w dwóch wersjach opakowania!

Proteinowa nowość wśród serów w jesiennej kampanii SM Ryki

Active Protein Plus — nowość!

To pierwszy taki produkt w kategorii na rynku! Wysoka zawartość białka i dodatek dobrze przyswajalnych przez organizm białek serwatkowych sprawia, że ser Active Protein Plus jest dużym wsparciem podczas budowania tkanki mięśniowej i regeneracji organizmu. Ma obniżoną zawartość tłuszczu oraz jest bogaty w naturalny wapń, który jest ważny dla naszych kości oraz zębów, a podczas intensywnych treningów gra kluczową rolę przy pracy mięśni szkieletowych. Skład Active Protein Plus to: mleko, białko serwatkowe, sól i kultury bakterii. Nie zawiera barwników ani konserwantów, co czyni go idealnym składnikiem codziennych posiłków nie tylko dla aktywnych i sportowców, ale również dla osób dbających o odpowiednie odżywianie.

Zobacz dynamiczny spot Active Protein Plus

Polski
English
PROW 2014–2020
Etap IEtap II
ryckiedam.eu
Laureat
„Marka Lubelskie”