„Europejski Fundusz Rolny na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich: Europa inwestująca w obszary wiejskie”.

Operacja mająca na celu zakup nowoczesnych technologicznie urządzeń do badania mleka oraz pakowania sera i proszku serwatkowego w Spółdzielni Mleczarskiej Ryki, co przyczyni się do innowacyjności procesu, współfinansowana jest ze środków Unii Europejskiej w ramach poddziałania „Wsparcie inwestycji w przetwarzanie produktów rolnych, obrót nimi lub ich rozwój” Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014–2020.

02.02.2015
Sery z SM RYKI w nowej odsłonie

Spółdzielnia Mleczarska Ryki wprowadziła nowe etykiety dla 11 serów żółtych w blokach.Zmieniona szata graficzna eksponuje znaną i cenioną markę Ryki, która od wielu lat jest synonimem wysokiej jakości. Odmienione etykiety podkreślają, że oferta serów z Ryk jest różnorodna, a każdy konsument znajdzie wśród nich swój ulubiony smak.

Podstawowym celem wprowadzenia nowej szaty graficznej było nadanie spójnego wyglądu całej gamie ryckich serów. Umieszczone na złotym pasku logo SM Ryki jest stałym elementem, powtarzającym się na całej serii etykiet. Przy doborze kolorów, sugerowano się barwami, które już wcześniej pojawiały się na opakowaniach. Brano również pod uwagę charakterystykę poszczególnych produktów.

Nowe etykiety eksponują znaną i cenioną markę Ryki, która od wielu lat jest synonimem wysokiej jakości. Nazwy poszczególnych serów są wyraźne i czytelne. Natomiast produkty wędzone są oznakowane specjalną, czytelną informacją, która odróżnia je od innych serów.

Cały zestaw etykiet zyskał na czytelności. Elegancji dodały mu natomiast wąskie, złote paski, umieszczone przy zdjęciach z propozycją podania poszczególnych serów. Nowe etykiety pokazują, że oferta SM Ryki to jedność w różnorodności.

Spółdzielnia Mleczarska Ryki swoją działalność prowadzi już od blisko 90 lat, zarówno na rynku polskim, jak i zagranicznym. Przez lata obecności w branży mleczarskiej SM Ryki, producent takich serów, jak Rycki Edam, Hit z Ryk, Ramzes czy Cezar, zdobyła silną pozycję oraz zaufanie klientów.