„Europejski Fundusz Rolny na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich: Europa inwestująca w obszary wiejskie”.

Operacja mająca na celu zakup nowoczesnych technologicznie urządzeń do badania mleka oraz pakowania sera i proszku serwatkowego w Spółdzielni Mleczarskiej Ryki, co przyczyni się do innowacyjności procesu, współfinansowana jest ze środków Unii Europejskiej w ramach poddziałania „Wsparcie inwestycji w przetwarzanie produktów rolnych, obrót nimi lub ich rozwój” Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014–2020.

08.03.2017
Rycki Edam i Rycki Maasdam w nowej odsłonie telewizyjnej

8 marca ruszyła najnowsza kampania reklamowa Spółdzielni Mleczarskiej Ryki w telewizji ogólnopolskiej.

Tym razem motywem przewodnim są sery Rycki Edam i Rycki Maasdam, które zyskują coraz większe uznanie konsumentów. Ich uwagę zwraca wyrazisty smak oraz wysoka zawartość wapnia w naszych produktach. Kupujący doceniają również fakt, że żółte sery z Ryk produkowane są z mleka najwyższej jakości, pochodzącego z najczystszych ekologicznie terenów Lubelszczyzny i nie zawierają konserwantów.

Celem naszej kampanii jest przypomnienie konsumentom bogatej oferty serów z Ryk dostępnych na co dzień na półkach sklepowych – w postaci bloków, plastrów oraz kostki (Rycki Edam).

Prowadzona kampania jest kontynuacją działań związanych z 90-leciem Spółdzielni Mleczarskiej Ryki.