„Europejski Fundusz Rolny na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich: Europa inwestująca w obszary wiejskie”.

Operacja mająca na celu zakup nowoczesnych technologicznie urządzeń do badania mleka oraz pakowania sera i proszku serwatkowego w Spółdzielni Mleczarskiej Ryki, co przyczyni się do innowacyjności procesu, współfinansowana jest ze środków Unii Europejskiej w ramach poddziałania „Wsparcie inwestycji w przetwarzanie produktów rolnych, obrót nimi lub ich rozwój” Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014–2020.

Rycki Edam i Cezar - nowa kampania reklamowa
06.01.2018
Rycki Edam i Cezar w nowej kampanii reklamowej

Dwa różne smaki serów z Ryk odegrają główną rolę w najnowszej kampanii sponsorskiej. 6 stycznia rusza ogólnopolska kampania telewizyjna Spółdzielni Mleczarskiej Ryki.

Bohaterami kampanii są sery Rycki Edam i Cezar. Ten ostatni dostępny jest od niedawna na rynku w nowym opakowaniu z plastrami.

Nowością na opakowaniach wszystkich naszych serów jest znak „bez GMO”. Jest on potwierdzeniem, że do produkcji serów z Ryk używane jest wyłącznie mleko od krów karmionych paszą bez GMO.

Celem kampanii jest zaprezentowanie konsumentom kolejnych smaków, które znajdują się w ofercie Spółdzielni Mleczarskiej Ryki.