„Europejski Fundusz Rolny na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich: Europa inwestująca w obszary wiejskie”.

Operacja mająca na celu zakup nowoczesnych technologicznie urządzeń do badania mleka oraz pakowania sera i proszku serwatkowego w Spółdzielni Mleczarskiej Ryki, co przyczyni się do innowacyjności procesu, współfinansowana jest ze środków Unii Europejskiej w ramach poddziałania „Wsparcie inwestycji w przetwarzanie produktów rolnych, obrót nimi lub ich rozwój” Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014–2020.

20.12.2014
Nowe logo SM RYKI

Spółdzielnia Mleczarska Ryki, jeden z największych producentów sera dojrzewającego w Polsce,  odświeżyła swój znak graficzny. Nowoczesne metody produkcji oraz długoletnia tradycja to dwa główne przekazy płynące z nowej szaty graficznej. Zmiany w logo spółdzielni odzwierciedlają także stały rozwój technologiczny i podnoszenie jakości oferowanych produktów.

Nowy znak graficzny Spółdzielni Mleczarskiej Ryki nawiązuje do treści zawartych w poprzednim logo. Zróżnicowanie koloru czerwieni, zastosowanie różnorodnych krojów czcionek oraz dopracowanie poszczególnych elementów, nadaje nowemu znakowi odświeżony wizerunek.

Dominująca oraz umieszczona w centralnej części nazwa Ryki podkreśla silny związek spółdzielni z miastem, w którym prowadzi swoją działalność. Czytelna czcionka o eleganckim charakterze oraz umieszczenie daty 1926 symbolizuje wieloletnią tradycję firmy. Fantazyjna litera „R” dodaje całości energii i rozmachu.

Rebranding logo to początek zmian zachodzących w firmie. W przyszłym roku na rynku pojawiają się nowe etykiety dla 10 rodzajów ryckich serów w blokach. Niebawem SM Ryki chce również poszerzyć swoją ofertę produktową o wykwintne sery długodojrzewające.

Spółdzielnia Mleczarska Ryki swoją działalność prowadzi już od blisko 90 lat, zarówno na rynku polskim, jak i zagranicznym. Przez lata obecności w branży mleczarskiej SM Ryki zdobyła silną pozycję oraz zaufanie klientów.