„Europejski Fundusz Rolny na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich: Europa inwestująca w obszary wiejskie”.

Operacja mająca na celu zakup nowoczesnych technologicznie urządzeń do badania mleka oraz pakowania sera i proszku serwatkowego w Spółdzielni Mleczarskiej Ryki, co przyczyni się do innowacyjności procesu, współfinansowana jest ze środków Unii Europejskiej w ramach poddziałania „Wsparcie inwestycji w przetwarzanie produktów rolnych, obrót nimi lub ich rozwój” Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014–2020.

14.06.2017
Najlepsze sery, jak mniamam!

Gdy jedni rzucają kośćmi, my je po prostu wzmacniamy. Gdy inni bawią nas kolejnymi odcinkami różowej pantery, my wolimy opowiedzieć pełną i bardziej prawdziwą historię żółtej patery, której smakami można cieszyć się w domu, pracy, a nawet na pikniku. Bo czerwiec zdecydowanie należy do serów z Ryk!

„Dojrzewanie Cezara w bloku. Historia z wyższej półki”, „Przygody żółtej patery” czy „Kości zostaną wzmocnione. Sery bogate w wapń” – to hasła jakie towarzyszą naszej kolejnej ogólnopolskiej akcji reklamowej, która ruszyła kilka dni temu. Nasze billboardy i citylighty można zobaczyć w kilkudziesięciu miastach.

Prezentowane na kilkuset nośnikach motywy są kontynuacją ostatniej kampanii telewizyjnej pt. „TIVI Ryki”.
Zastosowana w nich gra słów i skojarzeń ma przyciągnąć uwagę przechodniów i wskazać istotne cechy naszych serów, m.in. historię, tradycję, smak i jakość.

Czy historie te będą miały swoją kontynuację? Możemy jedynie powiedzieć, że nasze asy nadal trzymamy w rękawie.

I tyle w temacie sera … jak na tę chwilę 😉