„Europejski Fundusz Rolny na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich: Europa inwestująca w obszary wiejskie”.

Operacja mająca na celu zakup nowoczesnych technologicznie urządzeń do badania mleka oraz pakowania sera i proszku serwatkowego w Spółdzielni Mleczarskiej Ryki, co przyczyni się do innowacyjności procesu, współfinansowana jest ze środków Unii Europejskiej w ramach poddziałania „Wsparcie inwestycji w przetwarzanie produktów rolnych, obrót nimi lub ich rozwój” Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014–2020.

14.05.2014
„Mleczne z natury” – nowa kampania reklamowa SM RYKI

W maju rozpoczęła się kampania promocyjna Spółdzielni Mleczarskiej RYKI. Akcja wspiera wprowadzenie nowej gamy produktów SM RYKI – serów w plastrach. W ramach kampanii reklama promująca sery w plastrach pojawiła się na warszawskich autobusach komunikacji miejskiej oraz billboardach.

Założeniem akcji jest podkreślenie wyjątkowego smaku ryckiego sera, który uzyskiwany jest z mleka krowiego najwyższej jakości. Zarówno w reklamie, jak i na opakowaniach dominuje kolor biały oraz pojawia się nowe hasło:  „Mleczne z natury”.

– Ostatnie lata to dla nas czas intensywnego rozwoju. W odpowiedzi na coraz szybsze tempo życia i trendy rynkowe, wprowadziliśmy do asortymentu gamę serów plastrowanych, w wygodnych opakowaniach. Warszawa i województwo mazowieckie to jeden z naszych głównych odbiorców, dlatego kampanię promocyjną rozpoczęliśmy właśnie tam – mówi Jerzy Pyza, Prezes Spółdzielni Mleczarskiej RYKI.

Sery w plastrach dostępne są w 150 gramowych opakowaniach, które można wygodnie zamknąć po otwarciu. W nowej odsłonie ukazały się: „Rycki Edam”, „Ramzes”, „Hit z Ryk” oraz „Gouda”.

Spółdzielnia Mleczarska RYKI swoją działalność na rynku polskim prowadzi już od blisko 90 lat. Od kilkunastu lat również rozwija sprzedaż na rynki zagraniczne. Obecnie na eksport przeznacza 30% produkcji. Przez lata obecności w branży mleczarskiej SM RYKI zdobyła silną pozycję oraz zaufanie klientów.

Polski
English