„Europejski Fundusz Rolny na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich: Europa inwestująca w obszary wiejskie”.

Operacja mająca na celu zakup nowoczesnych technologicznie urządzeń do badania mleka oraz pakowania sera i proszku serwatkowego w Spółdzielni Mleczarskiej Ryki, co przyczyni się do innowacyjności procesu, współfinansowana jest ze środków Unii Europejskiej w ramach poddziałania „Wsparcie inwestycji w przetwarzanie produktów rolnych, obrót nimi lub ich rozwój” Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014–2020.

Rycki Edam
01.09.2017
Kampania reklamowa Rycki Edam „Jakość i Tradycja”

Rycki Edam – Jakość i Tradycja – spoty z takim tytułem rozpoczynają kolejną kampanię medialną Spółdzielni Mleczarskiej Ryki w mediach ogólnopolskich. Kampania realizowana jest w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich 2014-2020.

Głównym elementem najnowszej kampanii jest spot telewizyjny. Tym razem jest to 8 – sekundowa reklama stylizowana na tzw. breaking news, czyli informację z ostatniej chwili podawaną w programach informacyjnych.

Dzięki takiej konwencji wyróżnia się ona w paśmie reklam i pozwala na lepsze zagospodarowanie czasu reklamowego. Spot przedstawia ekspozycję pełnej gamy sera Rycki Edam, czyli serów oferowanych w bloku, kostkach 300 g i plastrach, a zastosowana w nim minimalistyczna aranżacja pozwala na skupienie całej uwagi odbiorcy na produktach SM Ryki. Propozycja podania nie jest typowa dla tego typu reklam, jednak Rycki Edam wygląda w takiej kompozycji wyjątkowo apetycznie.

Kampania będzie realizowana w TV, prasie, outdoorze oraz w radiu.