„Europejski Fundusz Rolny na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich: Europa inwestująca w obszary wiejskie”.

Operacja mająca na celu zakup nowoczesnych technologicznie urządzeń do badania mleka oraz pakowania sera i proszku serwatkowego w Spółdzielni Mleczarskiej Ryki, co przyczyni się do innowacyjności procesu, współfinansowana jest ze środków Unii Europejskiej w ramach poddziałania „Wsparcie inwestycji w przetwarzanie produktów rolnych, obrót nimi lub ich rozwój” Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014–2020.

24.04.2016
Jak powstał najnowszy spot reklamowy SM Ryki

„Co zmienia zwykłą chwilę w tę, której już nigdy nie zapomnimy?
Kiedy zwykły gest sprawia, że czujemy się kochani?
Nie znamy odpowiedzi. Robimy sery.
Ale to niesamowite być od 90 lat częścią Waszych historii…”

IMG_3916

Te słowa z naszego radiowego i telewizyjnego spotu ułożone zostały nie przypadkowo. Odnoszą się do chwil, które spędzamy z bliskimi nam osobami. Złożone z naszych drobnych i niepozornych gestów tworzą one radosne, szczęśliwe i niezapomniane historie. I to właśnie te chwile są bohaterem naszej najnowszej reklamy. Od 90 lat, w wielu z nich, niezauważalnie braliśmy udział. Towarzyszyliśmy naszym klientom, dając im nie tylko radość, ale przede wszystkim zdrowy i wysokiej jakości produkt.

Spot ukazując trzypokoleniową rodzinę, w bezpośredni sposób odnosi się do połączenia tradycji z tym co oferuje nam przyszłość. To podkreślenie dumy z naszej 90 – letniej historii, ale również uwagi jaką przykładamy do nowoczesnej technologii. Dzięki temu odnosimy się do doświadczenia wielu pokoleń naszych dostawców, mistrzów serowarstwa i opracowanych przez nich unikalnych receptur, innowacyjności – czyli elementów, które sprawiają, że nasze produkty wyróżniają się niepowtarzalnym smakiem i najwyższą jakością.

IMG_4067

W pracy nad naszym spotem brało udział prawie 60 osób. Jego powstanie poprzedziło kilka tygodni przygotowań związanych nie tylko ze scenariuszem, ale także wyborem idealnego miejsca dla realizacji zdjęć i obsady aktorskiej. Ostatecznie jako miejsce zdjęć wybrano Konstancin – Jeziorna pod Warszawą. I tu nasz wybór nie był przypadkowy. Choć miejscowość położona jest obok Warszawy, wbrew pozorom posiada jednak nie tylko walory krajobrazowe, ale również zdrowotne. Konstancin-Jeziorna położony jest na obrzeżach Chojnowskiego Parku Krajobrazowego. To jedyne uzdrowisko w województwie mazowieckim w bezpośrednim sąsiedztwie Warszawy, bogate w złoża wód leczniczych i charakterystyczny mikroklimat związany z otaczającymi go kompleksami lasów sosnowych. To cechy idealnie komponujące się z tym co tworzy trzon naszej oferty serów. Plan zdjęciowy przypadł na początek kwietnia. Aura okazała się dla nas łaskawa, dzięki czemu udało się zrealizować wszystkie zaplanowane wcześniej cele.

IMG_4927

Po żmudnej postprodukcji przyszedł czas na premierę spotu. Reklamę zaprezentowaliśmy na specjalnej konferencji prasowej zorganizowanej w siedzibie Biblioteki Uniwersytetu Warszawskiego. Spot bardzo ciepło przyjęty został przez zaproszonych na to wydarzenie dziennikarzy mediów ogólnopolskich i branżowych.


Reklamy radiowe i telewizyjne zrealizowano pod wspólnym hasłem „Sery z Ryk od 90 lat na polskich stołach”. Spot w telewizji jest emitowany od 25 kwietnia w dwóch wersjach, 15 i 30 – sekundowej. Pojawi się również 8 – sekundowy billboard sponsorski, który emitowany będzie bezpośrednio przed i po wybranych programach. Reklamy są emitowane w głównych stacjach ogólnopolskich (TVP i TVN) i kanałach tematycznych. Kampanii tej towarzyszyć będą także spoty w radiu. Tu swoich głosów użyczyli cieszący się dużą popularnością, Agnieszka Czekańska i Zbigniew Dziduch.

Równolegle z nowymi reklamami w telewizji i radiu startuje także szeroka kampania w prasie, kinach, na billboardach oraz w social media.

Polski
English