„Europejski Fundusz Rolny na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich: Europa inwestująca w obszary wiejskie”.

Operacja mająca na celu zakup nowoczesnych technologicznie urządzeń do badania mleka oraz pakowania sera i proszku serwatkowego w Spółdzielni Mleczarskiej Ryki, co przyczyni się do innowacyjności procesu, współfinansowana jest ze środków Unii Europejskiej w ramach poddziałania „Wsparcie inwestycji w przetwarzanie produktów rolnych, obrót nimi lub ich rozwój” Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014–2020.

05.03.2018
II etap telewizyjnej kampanii reklamowej z Ryckim Edamem Jakość Tradycja

Rycki Edam Jakość Tradycja — spoty z takim tytułem rozpoczynają drugi etap kampanii promującej nasz ser w mediach ogólnopolskich. Kampania realizowana jest w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich 2014–2020 przed dwa wiosenne miesiące.

Głównym elementem najnowszej kampanii jest spot telewizyjny stylizowany na tzw. breaking news, czyli informację z ostatniej chwili podawaną w programach informacyjnych. Bohaterem spotu jest gama serów Rycki Edam Exclusive: blok w białej szacie graficznej, która komponuje się z kostką 300 g oraz plastrami.

Komunikat o Ryckim Edamie uzupełnia informacja o jego długoletniej historii wytwarzania.