Rycki Edam i Rycki Maasdam w nowej odsłonie telewizyjnej - SM Ryki
08.03.2017
Rycki Edam i Rycki Maasdam w nowej odsłonie telewizyjnej

8 marca ruszyła najnowsza kampania reklamowa Spółdzielni Mleczarskiej Ryki w telewizji ogólnopolskiej.

Tym razem motywem przewodnim są sery Rycki Edam i Rycki Maasdam, które zyskują coraz większe uznanie konsumentów. Ich uwagę zwraca wyrazisty smak oraz wysoka zawartość wapnia w naszych produktach. Kupujący doceniają również fakt, że żółte sery z Ryk produkowane są z mleka najwyższej jakości, pochodzącego z najczystszych ekologicznie terenów Lubelszczyzny i nie zawierają konserwantów.

Celem naszej kampanii jest przypomnienie konsumentom bogatej oferty serów z Ryk dostępnych na co dzień na półkach sklepowych – w postaci bloków, plastrów oraz kostki (Rycki Edam).

Prowadzona kampania jest kontynuacją działań związanych z 90-leciem Spółdzielni Mleczarskiej Ryki.

Polski
English
PROW 2014–2020
Etap IEtap II
ryckiedam.eu
Laureat
„Marka Lubelskie”