Kampania promocyjna sera Rycki Edam - SM Ryki

„Europejski Fundusz Rolny na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich: Europa inwestująca w obszary wiejskie”.

Operacja mająca na celu zakup nowoczesnych technologicznie urządzeń do badania mleka oraz pakowania sera i proszku serwatkowego w Spółdzielni Mleczarskiej Ryki, co przyczyni się do innowacyjności procesu, współfinansowana jest ze środków Unii Europejskiej w ramach poddziałania „Wsparcie inwestycji w przetwarzanie produktów rolnych, obrót nimi lub ich rozwój” Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014–2020.

Kampania promocyjna sera Rycki Edam
15.04.2021
Kampania promocyjna sera Rycki Edam

Ruszyła kampania promocyjna sera Rycki Edam, w ramach środków PROW na lata 2014–2020, informująca o wyróżnieniu certyfikatem „Jakość Tradycja”. Działania będą prowadzone w okresie od kwietnia 2021 roku do czerwca 2022 roku na terenie Polski oraz Chorwacji. W ramach kampanii będą użyte różne środki przekazu:

  • TV
  • Internet
  • prasa
  • outdoor

 
Od 15.04.2021 rmożemy oglądać reklamę telewizyjną — w postaci 15-sek. spotu reklamowego, która potrwa do końca maja 2021 roku.

Naturalnie tradycyjny, delektuj się smakiem!

Polski
English
PROW 2014–2020