„Europejski Fundusz Rolny na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich: Europa inwestująca w obszary wiejskie”.

Operacja mająca na celu zakup nowoczesnych technologicznie urządzeń do badania mleka oraz pakowania sera i proszku serwatkowego w Spółdzielni Mleczarskiej Ryki, co przyczyni się do innowacyjności procesu, współfinansowana jest ze środków Unii Europejskiej w ramach poddziałania „Wsparcie inwestycji w przetwarzanie produktów rolnych, obrót nimi lub ich rozwój” Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020.

„Europejski Fundusz Rolny na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich: Europa Inwestująca w obszary wiejskie”.

Operacja pt. ”Promocja sera Rycki Edam na rynku lokalnym, polskim i UE”, mająca na celu poprawę konkurencyjności producentów rolnych poprzez lepsze ich zintegrowanie z łańcuchem rolno-spożywczym poprzez systemy jakości, dodawanie wartości do produktów rolnych, promocję na rynkach lokalnych i krótkie cykle dostaw, grupy i organizacje producentów oraz organizacje międzybranżowe, współfinansowana jest ze środków Unii Europejskiej w ramach poddziałania „Wsparcie działań informacyjnych i promocyjnych realizowanych przez grupy producentów na rynku wewnętrznym”. Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020.

Kampania reklamowa
Obecność w mediach

Internet

Kino

Outdoor

Prasa

Radio

TV

Co zmienia zwykłą chwilę w tę, której już nigdy nie zapomnimy? Kiedy zwykły gest sprawia, że czujemy się kochani? Nie znamy odpowiedzi. Robimy sery. Ale to niesamowite być od 90 lat częścią Waszych historii...

Te słowa z radiowego i telewizyjnego spotu przypominają nam o chwilach, które spędzamy z bliskimi nam osobami. To my, nawet drobnym i niepozornym gestem tworzymy je, zmieniając w radosne, szczęśliwe i niezapomniane historie.

 

Od 90 lat, w wielu z nich, niezauważalnie braliśmy udział, towarzysząc naszym klientom podczas wspaniałych rodzinnych uroczystości czy zwykłych, codziennych śniadań w wąskim gronie bliskich osób. Krzepiliśmy ich na leśnej ścieżce, podczas wspólnych wypraw w góry czy nad jezioro.

Dzięki uwadze jaką przykładamy do promowania aktywnego i zdrowego stylu życia nasze sery weszły też do diety sportowców, stając się dla nich istotnym elementem dostarczającym dużych ilości białka i wapnia. To właśnie z myślą o sportowcach, a szczególnie biegaczach, przygotowaliśmy jeden z naszych serów, Edam Rycki Light. Ser ten, podobnie jak pozostałe z naszej oferty produkowane są wyłącznie z mleka krowiego, do którego nie dodajemy tłuszczów roślinnych oraz konserwantów.

Dumni z naszej 90 – letniej historii, na co dzień łączymy długoletnią tradycję z tym co oferuje obecnie nowoczesna technologia. Doświadczenie wielu pokoleń mistrzów serowarstwa, unikalne receptury oraz innowacyjność sprawiają, że nasze produkty wyróżniają się niepowtarzalnym smakiem i najwyższą jakością.

To właśnie te elementy tworzą naszą nową kampanię realizowaną pod hasłem „Sery z Ryk od 90 lat na polskich stołach”. Jej trzonem jest spot telewizyjny i radiowy. Reklama w dwóch wersjach 15 i 30 – sekundowej oraz 8 – sekundowy billboard sponsporski pojawią się w głównych stacjach ogólnopolskich i kanałach tematycznych. Równolegle z nowym spotem startuje również szeroka kampania w prasie, kinach, na billboardach oraz w social media.